tungt



Idag känns min kropp som jag är i en enda stor dimma av något slag. Känns hel skumt..
Jag har ingen energi eller ork till att göra något.
Men tvingar mig själva tt sitta i köket så jag slipper ligga i sängen hela tiden..
Jag kan heller inte se fram emot nästa vecka,. Det är ju jul och allt. nä jag kan inte se fram emot det.
Är som en mörk tunnel som jag måste gå igenom oavsett om jag vill eller ej..
Jag har ju redan bokat stugan,den är betald.barna längtar dit..
Så det är bara att göra som man ska,som det krävs av en.. Förra året ville jag gå på experium med familjen.
 men jag minns att vi hoppade över badet och satt och fikade bredvid äventyrsbadet.
Man såg rätt in bland alla bassänger. Kanske borde jag göra något sånt med barna när man ändå är där.. vi får se..

vanessa från förra julen.
johan från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!