Snart Lucia

Det är redan den 10 december i helgen. Tiden innan jul går fort nu. Alla Lucia kläder inför nästa veckas lucia firanden är inköpta. Johans luciafirande på dagis brukar vara kl 7 på morgonen. O dannes är kl 15. Vanessa har nog då också. Ska bli kul att gå på. Lucia firandet på dagis brukar vara lite trångt. Sen är det snart dags o handla all julmat,packa för oss 4 o packa in oss i bilen och jag ska köra sträckan karlskoga-sälen helt själv för första gången. Nervöst. Känns jobbigt men jag måste gå igenom det också. Jag ser annars fram emot sälen lite mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Jag får jul pynta stugan lite . Får se om jag kan få hjälp med att få ihop julgranen (plastgran) så vi kan ha det lite som förra året. Ha julgran i stugan är ju mysigt. Inte lika kul att packa ner efter en vecka men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!