Separationsångest

Sitter på mitt nya ställe som jag ska vara på nu 2 dagar denna vecka. Resten på mitt vanliga " jiha" men även fast jag har det bra här på nya stället så saknar jag jobbcentrum . Saknar folket,Stället. De stänger ner efter jul så jag går mina sista dagar där Den här veckan. Stor suck :-) men jag har turen att få träffa en av dem dagligen här på nya stället"glad" . En person mindre att sakna,men det här är ju ingenting jämfört när en viss person slutade i höstas på "jobbet". Då grät jag tillochmed. Nu ska ju alla sluta,allt tar slut och man får försöka hålla kontakten på annat sätt. Och jag har ju ett annat ställe att gå till som faktiskt är bra. Så det är bara till att gilla läget och se framåt. Har haft 7 bra månader på jobbcentrum. Under tiden har jag växt enormt och Livet har förändrats totalt. Vissa saker till det bättre,vissa saker är fortfarande under bearbetning. Men det går framåt.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Stänger ner? Ska det inte finnas nåt mer JC?

2011-12-19 @ 22:33:32
URL: http://ubreathilive.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!