luciatåg och julbord



Tänkte skriva lite annat än om hur ont jag har.hehe Så det blir lite rolig läsning också..
Pojkarna hade luciatåg på Lucia..
Jag åkte med johan till hans luciatåg på dagis som var kl 7,15.
De stora vart hämtade av john(tack) så de fick äta frukost i lugn och ro
 och mysa lite med deras pappa..
 Johan var jätteduktig på luciatåget.
Lite tyst men han var med hela tiden.. Duktiga pojke..
Sen satt vi och fikade med alla barn, föräldrar o fröknar..
 Klockan var då 8 på morgonen..
Jag satt kvar en stund sen sa jag hejdå till johan och drog till jobbet..
Där vart det också Lucia fika med glögg,lussekatter,tomteskum, pepparkakor,kaffe..(perfekt)
 och glada jobbarkompisar:-)
Sen på eftermiddagen hade daniel sin luciashow med hela sin 6årsklass.
 Dom är lika många som vanessas 6års klass var på den tiden..ca:50..
 Så alla 5 var där och tittade(barnas pappa)
 Sen vart det fika igen.. Sen åkte alla 3 barna hem med john och jag åkte till ica (som vanligt) och handlade kvällsmat till mig.. Dagen därpå hade vi julbord med jobbet i Lunedet..
Massor att välja på, så många olika sorters sill osv..

Här kommer lite foton på luciatåget:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!