Ivriga barn

Dagen började med att danne tjatade om chokladkalendern. Jag sa att vi skulle vänta lite så skulle jag ta fram dem snart. Att vänta på att få öppna verkar svårt. Han ställde sig på Stolen o öppnade skåpet högst upp. Försökte nå med en sopborste och krasch min ena vas åker i golvet. Så det blir glas överallt. Det är ju alltid något hela tien när man har barn. O jag trodde att mina vaser stod säkert i skåpen. Ivriga lilla pojke. Nu ska vi göra oss i ordning för lite julmarknad vid nickkällan. Sen blir det att åka o fira syrrans son som blir tonåring idag. Sen tar vi dagen som den kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!