framme

Nu är vi framme i sälen,jag och pojkarna.. Ja vi kom i eftermiddags. Det gick ju jättebra att köra 25 mil på raken.. Tog bara en paus vid statoil i Filipstad.. Direkt när vi kom in i stugan i sälen så fixade barna jullgranen. Så nu ligger alla julklappar under granen. Daniel är så ivrig så han rör 'julklapparna hela tiden ,letar efter dem det står daniel på. Och vill gå och lägga sig nu så tomten kommer snart.. Vanessa och johan tar det mer lugnt. De rör inte julklapparna.. Det är jätteskönt att ha kommit hit nu. Har man bestämt sig för att fira julen här så får man göra det bästa av det. Det skulle ju kännas konstigt oavsett... Alternativet var att fira julafton med john så vi var alla 5. Det hade absolut varit ett bra alternativ om jag inte hade haft stugan betald.. Nu under kvällen har jag mest försökt få ordning här i stugan och få barna mindre iviriga.. Ska ta och äta min pencillin och ipren osv. Så jag mår lite bättre. Är mycket ändå med omställningen,, Ta hand om er. Ta hand om dem ni älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!