bloggar

Tänkte meddela er som alltid följer min blogg
att jag kommer att uppdatera bloggen även
när jag är på våran vanliga vintersemester.
Så det kommer bli uppdateringar
och även bilder därifrån..

Något särskilt ni vill
att jag bloggar om
eller några speciella foton
som jag ska ta och lägga in därifrån?

Jag brukar alltid fotografera massor
när jag är på semester,firar jul osv.
Men iår lär det bli ännu mera
nu när jag har lite mera proffsig kamera
och olika objektiv..
Inte lika lätt och dra med den i pulkabackarna kanske
men är fotografering äns stora intresse
så löser man även det..


Kommentarer
Postat av: syster yster

Ja, jag har ett önskemål... fota mej!!! :-))



Vi syns på torsdag!! Kram



2011-12-18 @ 23:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!