att det aldrig ger sig

det här som jag har kan omöjligt vara en vanlig förkylning. så här medtagen som jag har varit de senaste dagarna så jäkla ont i halsen,öronen osv är inte vad jag anser vara en vanlig förkylning. Jag har legat hela dagen fram till eftermiddag men sen gav jag fan på att jag skulle bege mig ut och handla lite på ica maxi. Lämnade pojkarna hos john så jag kunde handla julklappar och lite mer i lugn o ro.. Bära upp en massa kassar uppför 3:e våningen är inte att föredra när man har en infektion i kroppen.. Just nu har jag fått sådär ont i halsen så jag får panik av värken. Den här värken påminner mig om när jag hade bihåleinflamamtion sist och då skrek jag av smärta när john o jag åkte från örebro.. Som den envisa kossa som jag är och har sån sprutfobi så går ju inte jag till läkarn i första taget.. Måste väl snart lyda min make(ja vi har betänketid fortfarande) och gå till läkarn om det här inte ger sig.. Mår jag så här vägrar jag köra till sälen. Jag kan omöjligt koncentrera mig på trafiken när jag har sån här smärta i kroppen.. Får panik av sån hä'r smärta.. Och då kommer genast dom där moraltanterna *jag men du har ju fött barn" ja men det var faktiskt skönt jämfört med all annan smärta.. och nej jag tog ingen vidare smärtlindring(bara lustgas) Så nu vet ni det. Och det är så stor skillnad på att åka till läkarn när man är gravid och är orolig för något än när man inte väntar barn och har djävulskt ont.. Så är det och heta petra westermark.. Får se om det blir någon sömn i natt. Sista iprenen tog jag nyss och jag har varken alvedon eller någon mer smärtstillande hemma.bara sån där streposil eller vad den hette. Hjälper inte ett skit.. Behöver jag säga att jag saknar att kunna gå igenom smärta med någon.. Om bara öronen kunde ge sig o värka.. Öronbarn som man alltid har varit.. Har inte ett skit mot värken eller sån där nässpray.. Tur ändå att ingen behöver se mig. Jag ser helt sliten ut med ögonen som svider, kroppen som inte kan sitta still för att det gör så ont överallt. Massa prickar/finnar/utslag som svider i ansiktet. Ovårdad..haha Är det inte nu man ska vara som finast. Nu när man lever själv med barna och kan klä sig som man vill och göra vad man vill(hm). Nää göra vad jag vill håller jag inte med om. Men det är väl kul att se eländig ut också. Bara jag ser fin ut resten av året.haha rolig jag var..året är ju snart slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!