2:a advent

Andra advent idag och vi fortsätter våran mysiga helg.
 Vi lyssnar på värmlandspojkarnas nya julskiva ,
jul för länge sen är en favorit.
 Sen har vi självklart tänt andra ljuset och är så glada och harmoniska här hemma.
 Sen åker vi på julmarknaden som jag skrev om igår men som inte blev publicerat förrän idag.
 Det krånglade med fotona.
Sen efter en mysig julmarknad så åker vi och firar min pappa som fyllde i fredags
och brorsonen som fyllde den 30 nov. Underbart och få träffa alla goa släktingar.
I fredags fick vi förutom att vi träffade bror min(peter i värmlandspojkarna) så träffade vi pappa,
syrran med familj,brorsonen och hans flickvän och även min farbror med fru som åkt från kristinehamn.
O igår Var vi på kalas hos Systeryster Lindas son som fyllde 13 igår.
O träffade då självklart släkten/familjen där.
Så den här helgen går i mysighetens tecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!