twilight

Känns som att jag håller
på o faller tillbaka till
den perioden
då jag gömde mig i Twilight böckerna
för att slippa känna av hur jag mådde..

Jga läste ut en bok på ett dygn
o köpte en ny nästa dag.
Sen när alla var utlästa o det inte fanns en fortsättning
så fanns det ingen återvändå..

Jag lämnade barnen på dagis/skola
o sträckläste tills jag skulle hämta dem vid 13,30
o sen fortsatte det så tills jag gick o la mig för natten..
Förutom när jag verkligen behövde äta,
eller ta barnen..

Vilken underbar period läsa sig till ett bättre mående.
var inte allt för länge sen..
kan det ha varit i vintras ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!