så var det lördag

Idag jobbar john mellan 10-14
skönt för honom och få vara på jobbet..
Trist för mig som blir så rastlös..
Ingen har jag direkt att prata med heller
förutom barna så jag lär vara rätt pratsjuk
när han kommer hem."stackarn"
Den här helgen så har jag inga planer alls.
Jag vet faktiskt inte vad vi ska hitta på.
Finns Massor att göra här hemma,
usch det är för mycket,
Och man kommer ingenstans.
Men jag har kört igång en maskin
med sängkläder och fixat
mat till kaninerna när
jag ändå var igång i tvättstugan/källarn..
Nu blir det en paus vid datorn med lite musik
för att varva ner lite..
Min fina Johan som snart fyller 4år.
utsikt från rävåskullen:
Avslutar med ett kort som jag blir glad av.jag och min älskade Danne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!