en månad kvar

Idag är det exakt 1månad kvar tills jag fyller 30.
Släkten börjar fråga nu vad som händer
på  min födelsedag,om jag har några planer.
Jag säger som alltid:jag vet inte ,har inga planer alls.
Jag vet liksom inte hur jag vill fira min dag.
Jag ska vara på jobbet,det är det enda jag har bestämt.
Sen så får man fira mig den som vill,det kommer jag aldrig säga nej till.
Men jag har inga planer,jag kan inte tänka så långt framåt.
Jag lever från dag till dag just nu..
Jag ser liksom inte min 30års dag som något roligt..
Något som är bara..
Däremot så ser jag givetvis fram emot
att min yngsta son fyller 4år  fyra dagar efter min 30årsdag.
Det kan jag däremot se fram emot..
Avslutar med ett kort taget idag på mig:

Kommentarer
Postat av: Pillan

Vilken fin bild på dig!

2011-08-25 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!