sålda kaniner o planer

Nu är kanintjejerna sålda till den nya barnfamiljen.
Det känns så bra att de har kommit till en så seriös familj.
De har verkligen planerat allt ..
Hoppas nu att de får det jättemysigt med kanintjejerna..
Men dessa 2 är ju så otroligt vana vid barn så det ska nog gå bra..
Såklart det känns tomt o se transportburen stå tom.
Där de var idag  och i rasthagen..
Men jag gör det rätta.jag vet det..
Grejen är att våra blandiskaniner har jag  ju
fått andra känslor ,starkare känslor för
än de renrasiga.. Förutom Nicole som vi har haft ett tag nu..
De andra lejonhuvade har jag inte hunnit fästa mig vid så..
Eftersom jag är en person som är så djup o grubblande av naturen
så kan jag inte låta bli o tänka på detta..

Funderar faktiskt på att skaffa mig en dvärgvädur.
Som jag faktiskt vill ha,en renrasig dvärgvädur..
Fudge är en blandning av hermelin/dvärgvädur..
O gosan är en vädurs blandning..
Jag har velat ha en sån i flera år ..
Sen vet jag inte vilken färg jag vill ha..
Jag har en på gång..
Ska se om jag kan få sällskap dit när jag ska hämta den bara..
Inte för att jag inte kan själv,jag kör ju överallt.
Men utan för att det är roligare om vi är 2..
förutom kidzen..
Det spörs..

Nu ska jag ta o lyssna på lite musik
och sen lägga in lite foton från påsken..
Ska fixa middagen också,glömde köpa grillolja så det får bli på spisen idag..
Så får det bli grillen när det är bättre väder..
Så kul att johan valde mat idag..
Han ville ha kött.perfekt..o så fetaost skulle vi ha också tyckte han.hihi
Självklart gör jag som johan säger..hihi
O klyftpotais,bearnaiesås och coleslaw o sallad till såklart..
Nessa har kompis här så kanske blir vi 6styckna till middagen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!