karlbergsskolans loppis

Igår var jag,vanessa o johan
på karlbergsskolans loppis.
Vanessa
som vet exakt hur man får parkera på skolan osv..
Är som en liten trafikpolis..
men sådär får man ju inte parkera..
nej inte på gräsmattan ...osv...

Bra där nessi..

Johan brukar aldrig be om något
när vi är på loppisar eller i affärer.
Så närhan ber om något så blir man ite förvånad.
Vi stod o tittade på ett bord med en massa leksaker.
O sen gick jag därifrån då kom johan o sa:
mamma jag vill ha hjälmen..
Visa mig vad du vill ha lilla johan..

Han pekade,o var så där blyg o söt
som han är ..
O då var det en viking hjälm han ville ha för 20 kronor.
Såklart du får den sa jag o köpte den till honom.
Han gick o höll i sin påse o var jätteglad..

Lilla johan min lilla minsting..
så underbar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!