ullared i bilder

här kommer lite bilder från helgen i ullared:-)
Första bilden är på lite av det jag o vanessa köpte till henne
i fredags då vi shoppade på kvällen innan det stängde:
Så här kan det se ut när man shoppar på gekås en dag.
Vagnarna fylls fort..
en bild från damavdelningen,myspys set:-)
Dessa byxor köpte jag,jättesköna:-)
Dags för en till tur in till Gekås Ullared:
Ilördags var det kö in men man fick gå in fort,
så det var ingen jobbig kö..
Vanessa 7år i en ullaredstopp bland alla andra ullaredströjor:-)
Dessa små påsar är väldigt populära här hemma hos pojkarna.
O kostar minst 29kronor annars i affärerna..Här kostade de 3,95..
Väldigt stor skillnad på priset.Finns med ben 10 också..
Köpte några med gormiti o ben 10 till pojkarna,
men de hade gärna velat ha fler..jag köpte bara en var till dom,
snåla mamman.haha
Nu är jag hemma o vi packar upp påsarna:
på bilden är det bara några av påsarna,
självklart vart det fler...

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Oj, oj, oj... vad jag blir avis, jag vill också åka dit... Får se när ekonomin tillåter något sådant...

2010-09-27 @ 15:59:56
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!