trasiga gener

såg på aftonbladet om en ny forskning kring adhd.
O  en del har sagt att det kan bero på sociala situationer..
Men det tvivlar jag på.
Adhd får man bara inte hur som helst anser jag..
Såklart det är genetiskt och inget man kan rå för.
Fast det är många som inte vet om att de har det.
Så den är  inte så lätt o märka av eftersom
förr i tiden så anses de bara vara jobbiga o vilda.
Ja mina funderingar kring funktionshindret.


Nu visar det sig i en studie att
det beror på trasiga gener.
Vaddå för trasiga gener?
Hoppas jag har hela gener i min kropp
då eller? "ler lite smått"
Ja jag ska ta o läsa artikeln mer exakt
sen när barnen är på dagis..

Men här har ni den:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article7872114.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!