the kids are all right

Jag såg precis trailer på en film
som verkar vara jätterolig..

The kids are all right.

så här säger sf om filmen:

Två barn. Två mammor.Ett litet problem ...

Nic och Jules är ett lesbiskt par som har två barn tillsammans. Joni och Laser har blivit till genom konstgjord befruktning och de är nu i tonåren. Innan Joni börjar college till hösten finns deten saksom hon och hennes bror vill göra - träffa sin pappa. De lyckas spåra honom, men hur ska de kunna övertyga mamma och mamma om att de även behöver en pappa i huset? Han är ju ingen riktig pappa enligt dem, bara en"donator". Detta sätter igång en lavin av känslor, tankar och outtalade önskningar som kommer påverka dem alla för all framtid.

En rolig, smart och sexig komedi som går rakt in i hjärtat!

the kids are all right

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Den där skulle jag kunna tänka mig att kolla på :-). Synd att jag aldrig kommer iväg på bio :/

2010-09-22 @ 09:45:33
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!