shit vad tiden går.

jag kan inte fatta att våran son fyller 3år imorgon.
Det känns självklart med kalaset o så men jag kan
inte få in det att det redan är den 20 sep imorgon..så för 3 år sen låg jag inne i örebro.
Pga preeklampsi.. måttlig men ändå något som har påverkat mig.
men jag slapp åka hem utan bebis, eftersom allt startade automatiskt dagen innan
vi skulle diskutera om jag skulle åka hem.
Jag var ju desperat,hatar ju sjukhus så jag ville åka hem eller ha en förlossning.
Tänk att det var för 3 år sen.

Jag måste slå in paketen som han ska få imorgon bitti.
Vi ska väl sjunga för honom innan
vanessa går till skolan hon börjar 9
så det blir inte jättetidigt hoppas jag..
Pojkarna kommer ju att vara hemma imorgon,
är ju ledigt från dagis som vanligt på mån o fredagar.
O johan stortrivdes på sitt kalas idag:-)
Ska givetvis lägga in kort sen och mera info om det.
Men nu ska jag fortsätta kolla på valvakan.


fotot:fotot är från johans 1årsdag och med på kortet
är det johan och hans pappa/min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!