min födelsedag

Min födelsedag har varit helt kanon:-)
Har fått så många grattishälsningar
via fb,sms,samtal överallt ifrån.
Tack så jättemycket :-)
Allt har varit så bra idag,
dagen började med att barnen
o john kom in sjungandes med
en massa kramar,kärlek och paket.
Så udnerbart o få vakna till en massa
goa kramar från min familj.
Och de hade köpt den boken som jag ville ha.
En bok från Twilight:-)
Jag längtar tills jag börjar läsa den.
Lär bli sittandes rätt länge.
O nu saknar jag nattlampa i sängen,
det hade behövts nu..
Kunna ligga o läsa innan man ska sova..
Var så längesen jag önskade mig en bok.
Böcker har ju alltid varit en viktigt del av mitt liv.
Jag har alltid läst böcker,men under de senaste
åren har det blivit så lite av det.
Har fått lägga bort intresset lite,
fått köpa böcker i present istället
för att läsa själv:-)
Men nu hoppas jag att det är tillbaka..
O när jag är så fast vid twilight,new moon och eclipse
och filmer som har blivit
gjorde från en bok  brukar inte få med allting
som är i böckerna så nu får jag veta ännu mera.
juhu!!
Det var lite om min dag :-)
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!