tradera

Idag håller jag på och fotar en massa pojkkläder
som johan hade som bebis..
Och ska lägga upp på tradera är det tänkt.
Vi har så himlans mycket barnkläder,både tjej o pojkkläder.
Mest bebiskläder.
Och det är så synd att det bara ska ligga i påsarna
och inte användas.
Allt är ju nytvättat och bara väntar på att en liten plutt ska ha dom.
Men jag har ju en 3åring som yngsta barnet och det blir nog lite smått.

Först ut är en varm o hel go fleecejacka istrl 68.
Så himlans härlig.
Men som sagt jag har ingen bebis hemma..
Så den ska säljas..

Har fotat och börjat skriva rubriker o allt.
Men kameran behövde tydligen laddas
så auktionerna kommer inte upp än.
Men hojta till om ni villha länken till kläderna..
Så har ni också chansen o fynda..

Jag kommer även sälja  polarn o pyret overallen.
Den är så fin men för liten för johan..
Ett litet tips..
Och flera fleecetröjor:-)

Nu är auktionerna igång:
Här är den ena:
Så fin o go:-)
http://www.tradera.com/Varm-fleecejacka-strl-68-auktion_302737_119867008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!