svanskota?

Dagens rubrik låter lite roligt.
Svanskkota,har jag haft en svans?

Sen kvällen då jag ramlade nerför trappan
så har jag haft olidligt ont i svanskotan..
Vissa dagar kan jag inte äns sitta ner.
I fredags då jag satte mig i husbilen
för att fara till ullared så gjorde det djävulskt ont.
Jag fick ta en värktablett för att kunna sitta någorlunda..

Jag trodde att värken skulle bli bättre o bättre.
O sen till slut försvinna.
Men när man har haft ont sen den 20sep
och det är 1 okt idag så börjar man ju undra.


Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Du kan ju ha fått någon fraktur på den... tycker du ska gå till doktorn, så de får se. Visserligen kan de inte göra så mycket än att ge dig smärtstillande, men då får du i alla fall veta vad det är för problem.

2010-10-01 @ 12:59:09
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!