Sannamarken

I tisdags så var det studiedag
här i karlskoga för alla skol o dagisbarn.

Och samtidigt så var det Sannamarken i Fjugesta
som jag vlle åka på.
Perfekt då kunde jag ta med alla barnen dit.

Vi åkte till fjugesta på förmiddagen
och hälsade på min vän Linda och hennes familj.
Pojkarna började leka ihop på engång:-)
Och tjejerna vart goda vänner på engång.
Vi fikade på jättegoda Cupcakes som Linda hade gjort.
Mums:-)  Och sen gick vi till marken..

Vanessa red några gånger på islandshästarna..
Och sen gick hon Och Nathalie och åkte lite karuseller.
Och de gick den där harry potter huset..
Daniel åkte med både Nathalie och Theo i en karusell.
Johan satt o tittade på när de andra åkte.:-)

Sen gick vi hem till Linda igen och tog en kopp kaffe
och umgicks lite mer..
Och Nathalie och Vanessa stannade kvar en stund på marknaden
och strosade runt lite innan de kom hemåt..
Till slut så var vi tvungna att åka hem,fastän ingen av oss ville åka.
Men klockan började bli mycket,och det blir snabbt mörkt..

Så efter en massa kramkalas så följde mina 3 barn med ut till bilen
så vi kunde åka hemåt och äta lite mat innan det var dags för dem o sova..


Tack för en toppendag:-)
Hoppas vi ses snart igen,
barnen saknar redan varann.
Så otorligt gulligt:-)


Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Så himla kul att de kom så bra överens!! Det var himla trevligt att ni kom hit, nästa gång är det kanske min tur att försöka komma till er... men jag får ju snällt åka buss jag, inte för att det gör barnen något, men hur jag ska hitta sen, det blir en annan femma ;).

2010-10-07 @ 12:06:48
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!