roliga timmen

Kom just att tänka på att
det var längesen nu
somjag la in något
som man kunde skratta åt.

Fast det vet jag ju förståss inte
hur det är med er läsare.
För det kan ju ha varit så att
ni har skrattat åt mig.

"Men gud vad hon är knäpp"

Eller:det är det jag säger,
hon är sjuk i huvudet.
o så sitter de flera styckna o skrattar..

Ja det bjuder jag på isånna fall,
jag är inte den som är den.
Såklart man ska få skratta lite
åt mig och mina konstiga tankar
och funderingar o sånt.haha

Jag är stolt över att inte vara
som jag ska.
Varför vara som man ska,
när man inte blev som man skulle:-)

Och fattar ni inte skämtet
så har ni för små händer..

Okej bäst att jag lägger in videoklippet
som jag ville dela med mig av
innan jag spårar ur helt.
Vet att en iallafall tycker att jag är rolig:-)

Flamsiga petra ;-)

Här kommer iallafall videoklippet
som ska bevisa att vi kvinnor
inte kan parkera en bil.

Haha ja men det kanske tar
lite tid för oss men varför fixa
det själv när män är så snabba
på att visa hur duktiga de är;-)


Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

ha ha ha... riktigt så illa var det ju inte när du skulle parkera här utanför :D.

2010-10-12 @ 00:00:45
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!