lite blandat.

fortsättning på det förra inlägget,som avslutades med att vi bor såpast nära nuförtiden.

När jag tänker på att vi bor nära nuförtiden så menar jag för er som inte vet.
Att vi bodde över 25 mil ifrån dem för 3år sen..

Vi var här i karlskoga ofta redan på den tiden förståss men nu kan man åka
och hälsar på alla  precis när man vill.
Det är en lyx som jag stortrivs med:-)
Aldrig mer behöver jag höra:mamma när får jag träffa mormor.
Och jag behöver aldrig mer svara:ja det blir om en vecka..
Nää nu blir det inga veckor emellan..;-)

Ni vet redan om det förståss,för jag berättar det för er rätt ofta.
Men john,jag och barnen är så glada över att vi har er.
Att ni kommer och hälsar på när som helst.
Lika glad är jag över att vi har min pappa och alla syskon inärheten..
Och alla vännerna såklart:-) Vissa vänner har jag kvar i sthlm,
men vi får försöka ses snart igen..På något sätt,
är ju lite svårt när vi inte är i sthlm så ofta.

Man får ta tillvara på dem man har,och dem som älskar oss.
Det är det man får göra. Tar man
tillvara på dem man älskar och som älskar oss tillbaka.
Alla oss 5 .Så mår man hur bra som helst..
Mina barn är så lyckliga för det vi har,och för dem vi har runt omkring oss.
Tänk er,jag kan vända mig till vem jag vill i min släkt.
När jag vill,jag har en nära kontakt med mina mostrar osv..
Sånt mår jag bra av.
Okej där ljög jag,den jag helst vill ha kontakt med lever ju inte längre.
Har ju inte gjort sen jag var 8-9 år..Och det är min mormor såklart.
Vad du skulle ha varit älskad av oss alla.

Den enda äldre som Vanessa minns och som hon hann träffa ordentligt
är  hennes pappas farmor.Och den saknaden är ju rätt stor hos henne.
Hon pratar om det jämt,kollar på kort..Farmor Elsa som hon kallar henne för..
Hon har ju korten på henne och "farmor Elsa" i hennes bok.
Och hon gråter lite,pratar lite,tänker mycket..
John o jag saknar henne givetvis med.
Men det är mycket tankar hos nessa.
Men hon finns med oss,samma som min mormor finns med mig.
Usch vad personligt det blev,men jag har mycket tankar..
Och jag är så lycklig.:-)


Underbara familj:
Underbara barn ,
underbara Man!!



Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Förlåt att jag säger det här, men på det där kortet såg ju din karl ut som folk... till skillnad på bilden där han sitter i kaninburen... skrattar. (självklart inget illa menat, men det hoppas jag du förstår).



Jag förstår hur Nessa känner sig, Nathalies farfar dog för ett par år sen, och hon saknar honom fortfarande.

2010-10-10 @ 17:13:30
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Till linda

Haha ja ibland lyckas han se normal ut på kort. Men oftast ser han rätt konstig ut när jag fotar:-)

2010-10-10 @ 17:24:00
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!