helgen so far

Helgen har varit mysig.
Vi har städat och bakat.
O umgåtts med nära och kära.

Igår drog vi till ica Maxi
där det var ansiktsmålning
och fika till barnen..

Vanessa blev en nyckelpiga:

Min fina nyckepiga fikar lite:



Danne ville också förvandla sig :


Han blev en: Farlig Tiger.


Lilla Johann 3år ville inte förvandla sig.
Han är ju så gullig som han är"fniss"
Älskade lilla busfröet fick också fika:
Här sitter alla mina älskade barn och fikar:


Sen drog vi och köpte en stor påse med Ostbågar
som vi skulle ha till lördagsmyset.
Och sen drog vi hem till  min mamma och peråke..
Barnen jublade som vanligt när jag sa att vi skulle till mormor..

Vi ska hem till mormor ropade johan till pappa john.
Ja det ska vi :-)
Och Anni ropade resten..

Hemma hos mormor(min mamma såklart) och peråke
så var det som vanligt en massa mys.
Vi fikade och barnen åt godis och kollade på bolibompa osv.

Ingen ville åka hem men vi skulle ju ha mera lördagsmys där hemma:-)
Och vi bor ju såpast nära nuförtiden så vi kan ju lätt åka dit snart igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!