goaste i världen

Jag har nog den goaste sonen i hela världen.
Ja jag är lyckligt lottad som har 2 udnerbara söner.
Plus min vackra o underbara dotter förståss.
Men Johan är 3år och så himla underbar o så go.
Han är så otroligt omtänksam,lugn,glad,
leker så bra med alla,så stor men ändå min minsting..
Ja kärleken till honom svämmar över känner jag.

Han älskar sina syskon,mamma,pappa,
mormor och morfar mest i hela världen.
Kaninerna älskar han också förståss.
Men mest pratar han ju om morfar;-)

Bilar är ju en stor favorit ,
o när han får en ny liten bil så skiner han upp.
Och han har alltid med sig sina små bilar när vi sitter
och kollar på tv:n.
O den röda bilen är ju såklart morfars bil,
o så har han en som är våran och en som är mormors.
O så pratar bilarna med varann.O johan sitter i morfars bil:-)
Imorse när han vaknade så ropade han direkt efter storebror Daniel
och sprang uppför trappan upp till dannes rum där han var.
O så gav han danne en stor kram och ropade helt förtjust:
heeeeeeej danne.

Lite foton på sötnosen:
Johan busar när vi är på nessas fotbollstärning okt 2010:
Första snön:
Älskade lilla johan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!