Eclipse

Det är mycket prat om twilight böckerna/filmerna hos mig nu.
Men de är så intressanta o läsa och så bra både som bok i som film.

Eftersom jag bara har sett Eclipse en gång
den som är den 3:e filmen i twilight saga
och jag läser den boken nu på svenska.
Så tog john o jag o kollade på den
igår direkt efter idol ,barnen sov
och det passade perfekt med en film kväll..

Efter filmen så gick vi o la oss
och då fortsatte jag att läsa boken.:-)

1:an och 2:an var väl dom jag var  mest
beroende av att,om man kan kalla det så.
Jag kunde inte sluta läsa och man kommer
snabbt in i boken så fort man fortsätter.
Så jag läste dem konstant.

Jag har även den som heter Bree Tanners andra liv
som handlar om de nyfödda vampyrerna som
det handlar om på eclipse/3:e boken.
Och det är hur hon Bree upplevde sitt korta liv som nyfödd vampyr..

Den är rätt tunn bok på en ca:155 sidor
och jag läste den under en kväll
men jag tar o fortsätter med den efter
att ha läst ut Ljudet av ditt hjärta som den heter på svenska.
På engelska heter den:Eclipse.

Så här ser min Twilight saga samling ut:
Dom ligger i ordning,sen kan man ju välja
om man vill läsa:Bree Tanners andra liv efter eller innan Ljudet av ditt hjärta.
Men jag föredrar nog efter den tredje boken.


Jag lägger detta inlägg under katoegirn:
filmer och Musik.
Men meningen är att jag ska skapa en kategori som heter:böcker.
Och lägga in de böcker om jag läser osv.
Men nu är det twilight saga som jag slukar.

uppdat:
detta inlägg ligger under:twilight saga.

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Tur att jag inte har en sådan kategori, skulle ha hur mycket böcker som helst att lägga in där =)

2010-10-31 @ 12:02:07
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!