vigselringen

Vad tomt det är att
inte bära sin vigselring.
Känns så tomt,kalt,
ensamt.
Det känns så fel
mot john.
Fel överhuvudtaget.
Folk lär ju undra
när man säger:min man
de kanske kollar på mitt finger
o ser att det är tomt där.
Så nu har jag bestämt mig
för att gå och kolla
med en av smyckesaffärerna
om de kan göra den större.
Både den o förlovningsringen.
Köpte ju båda samtidigt
eftersom vi bytte ut våra
förlovningsringar när
vi skulle gifta oss.
Haha jag kommer
ihåg det så väl.
Vi bodde ju i huddinge,söder om sthlm
på den tiden.Vi väntade vårat andra barn.
Och allt var så hemligt.
Bara min nära vän Vibeke
och johns bästa vän Anders visste om det.
Eftersom de skulle vara vittnen/bestman..
I Juni har vi varit gifta i 6år.
Underbart.
Så det kan ju vara bra o ha ringarna på sig.
Ser så fint ut på johns finger
där han har sin ring.
Saknar mina..
Så det ska fixas snarast.
Innan jul.
fotot:vanessa 9/6 2005
då john o jag gifte oss:-)
foto nr2:julbild från vårat hem 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!