funderar på julklappar

Jag sitter och funderar
lite på julklappar.
Det är ju ändå mitten
på november.
Och man bör nog börja
nu lite smått
om man inte redan har börjat fundera/köpa.

Jag vet inget speciellt som jag ska
köpa till barnen.
John köpte med så bra grejer
från ullared,mest till danne men en sak
till johan.De kommer bli så glada..

Sen har jag köpt ett nintendo ds spel
till danne och lite smått från då jag var på ullared.
Johan behövs det mer till och vanessa
behövs det också en hel del till,
jag har precis börjat köpa till vanessa.

Just nu köper jag det jag kommer åt.
När jag ändå är på ica maxi:-)

Det jag vet som Vanessa önskar sig i julklapp
är följande:

Denna film vill hon ha.
Den är så fin.
Och jag skulle gärna vilja se den med henne.



Sen vill hon ha sånna här:
Det är presentkort på tex h&m,Lindex.
Hon fick presentkort när hon fyllde 7
och hon gillade att åka o shoppa för presentkortet:-)


Sen vill hon givetvis ha kläder,
som man har valt ut själv.
Eller so hon har tipsat om ,
ja kläder helt enkelt.
Hennes stil är snyggt.
Tunikor med snygga leggings.
En sån här kanske med några snygga/tuffa leggings.

Eller byxor,någon snygg klänning kanske.
Allt möjligt..Hon älskar kläder.
strl:Tunikor/toppar/klänningar:134/140.
Leggings 128,134 .

Sen vill hon ha detta:
Några vanliga musikskivor såklart,
men också sago skivor.
Den här skulle hon nog gilla.
Och andra sorters ljudböcker.


Ja det var lite som jag kom på nu:-)

Godnatt:-)

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Jag ska in till Marieberg på lördag, vill du göra mig sällskap? Tänkte även ta en tur till ica Maxi i Örebro =). Fast jag är ju sån där tråkig människa som tar bussen...

2010-11-17 @ 10:41:18
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!