presentkort

Vad irriterande det är när man vet att man ska ha 2 presentkort som skulle göra susen för mig. En shoppingdag skulle jag behöva. Men igår när jag skulle ta fram dom, så var de konstant borta. Jag fick dom när jag fyllde år. Och några dagar senare åkte jag till ullared och shoppade så presentkorten skulle jag spara.. Jag gillar presentkort och sparar dom oftast tills jag vill shoppa utan att ta av mina pengar.. Det är så skönt att veta om att man har ett presentkort på tex h&m eller lindex som väntar tills jag har lust att köpa något till mig själv. Eller till den dagen då jag hittar något som jag vill ha. Det har alltid bara gått till mig dom där presentkorten. Men dom ligger väl någonstans,men inte där jag la dem iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!