petters version

Att jag är känslig det kan ju inte
någon ha missat."ler"
Vanessa 7år har ju alltid haft
en massa tankar och känslor.
På 6års kunde hon börja
gråta av något de sa:
för att hon tänkte på sin pappas
farmor Elsa  osv..

Hon är rätt tuff ändå
jag vet inte riktigt vad
hon tänker om saker o ting,
men jag antar att hon
är tuffare än mig.
Vilken tur:-)

Men häromkvällen så
hörde jag vanessa
sitta o gråta
för då satt hon,pappa john och
pojkarna och kollade på
Så mycket bättre.
Det var när de körde:
Petters version av Stockholm
i mitt hjärta som  fick henne
att börja gråta.
Så jo hon tänker på stockholm
en hel del.
Hon var 4år och 3månader
då vi flyttade därifrån.

Men även om man kan tycka att
hon var ju så liten när vi flyttade därifrån.
Så är ju stockholm
en del av henne..
Med tanke på
att hon är född där(huddinge)
och har en del av släkten där..
Danne var ju bara 2år och 3månader
och han är ju inte en sån där
känslomänniska som mig o nessa..
Men det är klart att en del tankar finns där också.
Så olik mig kan han ju inte vara;-)
Men killar tänker nog inte på samma sätt riktigt.

Som vanligt så blir det
mycket text
När jag bara ska berätta något
o lägga in en låt.



Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Jag är också en känslomänniska, har sällan långt ifrån tårar. Jag är en värdelös "grälare" för jag börjar bara gråta... Jag kan gråta för att jag hör en sång, bara för att den är fin. Ibland kan jag gråta för att maten inte vart som jag hade tänkt mig...

Men skillnaden mellan dig och mig är nog att jag nog är lite starkare.. Äsch, jag kan inte beskriva det... men jag tror inte att jag får mina "känslofall" lika ofta som dig.

Kram på dig!

2010-11-08 @ 22:17:56
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!