Novellprisgalan

Igår åkte jag och Vanessa till min gamla gymnasieskola.
Det var Novellprisgala där under kvällen/eftermiddagen.
Och eftersom Värmlandspojkarna skulle spela
så var det en självklarhet att vi skulle dit.

Det var flera artister/band som uppträdde.
Och allt var så bra:-)
Nu saknade ju vanessa sin morbror som
inte stod på scenen igår,men de hade en bra ersättare.

VP:Värmlandspojkarna uppträdde flera gånger.
Och alla deras låtar är så bra.
Jag har lyssnat sönder på deras  3 skivor
som jag har haft hemma rätt länge.
Och igår köpte jag även deras nyaste
med bara några låtar på.
Så nu har jag även den nyaste ,
som jag lyssna rpå i bilen med hög volym.
Barna gillar ju den musiken också.
Så det är kul.

De körde en ny jullåt,som är så extremt fin.
Det var första gången som jag hörde den,
de har nog inte spelat den så många gånger innan.
Om Värmlands djupa skogar.
Tur att jag spelade in den
så jag kan höra den om och om igen.

Nu skriver ju jag bara om VP.
Men det var mest därför jag var där.
Men alla som uppträdde var jätteduktiga.
Så förutom VP så var det blandannat:
Philip Henning,Åke Noreen,De Nadas ,3*Martinez .

Här kommer 2 videoklipp från kvällen:
Min nya favorit jullåt:
Passar bra i sköna värmland:-)






Ps: under mina videoklipp på youtube kan man se
fler videoklipp från kvällen.

Alla Änglar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!