Like a Prayer

Gårdagens uppträdanden på Idol
var riktigt bra.
Särskilt Jay Smiths uppträdanden..

Här kommer gårdagens ena uppträdande:
Lite A prayer!!
Hoppas han kommer vidare  nästa gång också..
Helst vinner allting:-)
Jag vet inte mycket om narkotika,ingenting faktiskt.
Förutom att det finns en viss narkotika som används i medicin
så liten dos av det,så det är i laglig form.
Men de som tar den blir ju såpast beroende av det så om inte de skulle
ta den medicinen under några dagar så skulle de bli väldigt påverkade.
Så jag kan tänka mig in hur svårt det kan vara för någon som verkligen
har tagit narkotika på riktigt.
Som sagt jag vet ingenting om sånt här,så jag kan bara gissa mig till det.
Och fastän jag aldrig har rökt en enda Cigarett i hela mitt liv,
så vet jag att de som röker blir beroende och att de lätt får återfall
och börjar röka igen.Så med andra ord.Jag kan delvis förstå honom.
Måste vara jättejobbigt och vara såpast känd och ha det här beroendet.
Hoppas han tar emot all hjälp han kan få och att det går bra.
Tycker förövrigt att det är bra av TV4 att se till individen och inte bara se
att allt är förbjudet.Däremot menar jag inte att de här är okej,
men som sagt.Jag tycker att det är bra att han får fortsätta.




Här kommer White wedding som han uppträdde med för några veckor sen:

Kommentarer
Postat av: Slingersnoken

Han är duktig och har en bra röst.

Jag har inte följt idol alls, men det lilla jag har hört så är han i topp. =)

Ha det bäst.

Kram M

2010-11-21 @ 22:16:47
URL: http://slingersnoken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!