känslomänniska number one.

Sitter och tänker
på så mycket så
jag skulle kunna skriva
hur många inlägg som helst.

Är extremt känslig idag.
Alltså inga sura miner
utan bara en massa
tårar som kan dyka upp
när som helst
om jag inte biter ihop..
Om jag bara kunde vara
starkare i mig själv.
Men jag vet att jag  har fått
komplimanger för att jag
faktiskt är en sån känslomänniska.
Några har faktiskt sagt att det
är bra att kunna visa känslorna.
O att det är bra att jag har dem..
Men det är rätt jobbigt ,
och må så..
Men jag får stå ut..

Men som jag skrev
häromdagen.
Man kan inte låtsas vara stark i sig själv
och vara så glad jämt.
Till slut så kommer tankarna ifatt en..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!