julskyltning ..

Igår var det julskyltning och julmarknad i stan.
Så efter att ha lämnat daniel på barnkalas hos sin kompis.
Så åkte jag o vanessa och johan till stan
och gick på stan o var på julskyltningen.
Barnen köpte lite lotter och åkte en karusell var..
Det var -10 grader så detvar rätt kallt ute
plus att det blåste..

Jag shoppade lite kläder
i julklapp till pojkarna..
Så nu har jag lite mer till dem.
Kläder är ett stort intresse för barnen
och det behövs verkligen..
Så man skulle kunna köpa hur mycket som helst.
Men man måste begränsa sig..

Jag köpte även 2 toppar till mig själv.:-)
Vanessa fick inga kläder,
jag kan inte köpa när hon är med.
Det blir ju i julklapp om jag köper något nu.
O hon har blivit lite svår att gömma sakerna för.
Jag tänker inte på hur snabb hon är på att se
i påsarna att något är till henne,
och jag är så van vid att kunna lita på att
hon inte kollar i påsarna när jag säger till henne.
Men flera gånger nu när man har kommit hem från
ica maxi så har jag sagt:jag ska gå iväg med det här.
O det kan vara massa mat i påsarna,
men ändå säger hon:
haha jag ska få petshop..

Jahopp det var den julklappen tänker jag då.
Lite för lik sin pappa tror jag..
(han visste alltid förut vad han skulle få/låg i paketet)

Så det gäller att gömma det bra.
Ett tips till de som ska köpa julklappar
till henne iår,göm så hon inte hinner se dem.haha

Nu hämtar john vanessa i skolan,
bra med 2 bilar . Får passa på nu de sista dagara
innan vi måste lämna tillbaka den.
Och jag ska ta en kopp kaffe medans jag väntar på henne
sen ska jag och hon till min moster för att lämna
jultidningar/jultidningsböckerna till henne o hennes granne.

Pappas beställningar och min fasters beställning
och hans kompis besätllning lämnas till honom imorgon.
O mamma lär väl hämta dom imorgon
efter dannes gymnastikuppvisning.
Sen är det bara resten som ska lämnas ut..

Hoppas nu bara att de vi går till senare idag
för att lämna
har kontanter hemma.Men o andra sidan
de flesta bor nära så det är bara att gå dit igen..

Vanessa vart iallafall jätteglad för sina biobiljetter,
och siba presentkortet som hon fick därifrån.
Nu väntar hon bara på att allt ska vara betalt
så hon kan få ut sina pengar som hon har tjänat ihop.
Hon sparar till en laptop/minidator..
Kan ju vara skönt o ha en egen här hemma.hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!