A river flows in you

Denna är ju så underbar.
Bellas Lullaby som den skulle vara enligt några.

Jag vill ha noterna till dom här låtarna..
Hade det varit för 10 år sen hade jag redan suttit
o spela låtarna nu.. Men nu får jag nog låta andra spela.
Tillsvidare..Men man vet ju aldrig.Har bok intresset kommit tillbaka
så kan väl piano intresset komma tillbaka"hoppas innerligt"
Något måste jag ju ha för att skingra tankarna;-)
Musik och böcker,piano spelandet var ju alltid ett sätt för mig
och må bättre.Och skrivandet..

Men här kommer låten:



Kommentarer
Postat av: Slingersnoken

Vad fin din blogg har blivit =)

tack för kommentaren på bloggen.

Den dagen då man gått ner i vikt och börjar känna sej fin igen är guld värt. Alla "lyckopiller" kan slänga sej i väggen när man kan stå på egna ben och vara nöjd och glad igen.

Men saken är att man ska vara nöjd över sej själv oavsett hur kroppen ser ut det är alltid insidan som räknas.

Kram på dej vännen // M

2010-11-01 @ 20:54:07
URL: http://slingersnoken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!