vattkoppor

Att vara 7år o ha vattkoppor
kan inte vara lätt.
själv så var jag väl 18.
Men iallafall nessa verkar ha
mest ont av barna..
Nu har ju vi haft vattkoppor här hemma
sen nessa var på cypern.
Så det kanske började med 7maj
då johan fick det o sen när
han vart frisk ifrån det då
fick danne det.O i går var han på
dagis igen o då var nessa hemma från skolan.
Hon har fullt av vattkoppor på rätt obehagliga ställen.
Fy vad det lär göra ont..

Hon vill vara frisk o kunna
vara i skolan o
följa med på allt som jag gör.
Men hon har ändå varit
med o lämnat danne o så .
Så idag promenerade vi dit
o hon står utanför grinden
medans jag går in ..
Igår gick fröknarna o pratade
med henne medans jag hämtade
danne så hon slapp stå där själv..
O så har hon varit ute i lekparken
med mig o johan då det inte
finns några barn i närheten på långa vägar..

Jag hoppas det läker snart
så hon slipper ha ont..
O sen kommer vi inte få
vattkoppor något mer här hemma.
Ska bli skönt.haha.
Men ärligt talat,
det här är fortfarande bättre
än tex magsjukan osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!