positiva tankar

Nu är det positiva tankar
som gäller  .
Här ska det städas o fixas inför
morgondagens kalas.
Vi blir rätt många ändå:-)
O imorgon ska det även bakas,
kanske tar vi o bakar lite idag också.
Vore ju bra o så gott:-)

Daniel kommer bli helt överlycklig imorgon
och sen får han mer presenter när
han fyller av oss och då får han
även sin present från morfar.
Så han får många kalas dagar ändå:-)
Jag längtar tills jag får se danes lycka
imorgon och på fredag..
O nessas ,hon skrek av glädje i onsdags
när hon öppnade paketen från oss.
Det innehöll nämligen ett Nintendo ds spel
där med High school musical
och även en av barbie filmerna som hon har önskat sig..
Självklart fick hon mer paket än det....
O på morgonen då hon fick sina morgon presenter
o hon såg jeansen
så sa hon:äntligen får jag ett par nya byxor..
O den långa toppen vart hon så glad över.

Det är så kul när barn blir så tacksamma
över sina presenter:-)
Men jag är långtifrån klar med dannes paket.
Jag har bara 3 styckna..
Visserligen 3 paket som han har önskat sig men ändå..
Han vill ju ha så mycket transformers,ben 10,
batman figurerna på leklådan,
pokemon osv.

O vanessa hade man kunnat köpa massor till.
HOn vill ju ha istort sett hela hyllan
på leksaksavdelningen på ica maxi.
Tex Alla littlest pet shop,polly pocket,
barbie med en delfin ,barbie killarna(ken),
små barbie förpackningar,
små figurer med askungen,belle,törnrosa osv..
Ja listan kan göras lång.
O så älskar hon ju kläder..
O musik:-)
SKönt att jag har mitt avklarat..

ps:inget av det som jag beskrev nu från ica maxi
har hon fått hittills..men hon önskar sig allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!