nintendo ds spel

cdon.se har till min stora lycka
sänkt priserna på sina nintendo ds spel.
Perfekt ju när danne o nessa fyller år.
Jag kommer nog inte at tköpa något spel till henne.
Men hon önskar sig ju både petshop o tingeling
som finns på ica maxi..O andra spel,
allt som inte är pojkigt sa hon igår..

O danne behöver ha lite spel han också.
Han har ju inte en endaste,o det är det enda
han pratar om just nu..Att han fyller år snart
o nintendo ds..
Så det låter ju bra för oss o släkt som funderar
på presenter till honom att det finns ställen
där de är lite billigare..

Cars,Bakugan,Ice Age 3,Pokemon
är bara några av alla dessa spel
som finns för 155-199 kr..
Billigare går nog inte att hitta..


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Tack så mycket för tipset... min dotter har också ett nintedo ds... men har bara ett spel... det där var ju helt klart vettiga priser, det ska jag lägga på minnet tills hon fyller år.

2010-05-12 @ 19:00:31
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!