leksaksboden

Idag när jag hade hämtat vanessa på fritids
så drog jag,vanessa o johan till degerfors.
Gick lite på presentbutiken,
det fanns mycket fina saker där..
Mest vita saker.haha
O även en hörna med lite fina saker
till barn som tandburkar,pippi leksaker,
prydnads osv. Trevlig personal:-)

Sen gick vi till leksaksboden
som var anledningen till våran tripp till dgf..
Jag längtade efter ett anant utbud av leksaker.
Man har ju sett leksakerna på ica maxi
o på leklådan en miljontals gånger
vid det här laget. 2 födelsedagsbarn
på en månad o en leksakstokig son
gör att man besöker leklådan ofta..

Leksaksboden var en väldigt mysig affär.
Som dessutom har name it kläder.
Det märket har jag saknat sen
vi flyttade ifrån huddinge..
Så det blev en klänning o en tipp
till vanessa.
Men vi skulle rikta in oss på presenter
till danne .Vi hittade en hel del där.
Allt köpte vi inte förståss.
De har en hel del ben 10,bakugan,
hannah montana osv där..
Det var mysigt o strosa runt lite
i en annan stad en stund även
fast själva stan inte är så stor
så är det ändå mysigt o se lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!