födelsedagar

Ja nu i veckan är det dags för
2-3 födelsedagar..
John fyller imorgon
och Vanessa fyller 7år på onsdag
och sen på fredag fyller min
systers son Liam 7år!!
Så imorgon ska jag fixa tårta..
Så vi har något gott att fika
på när vi ska fira john
o eventuellt så kommer väl mamma
o peråke hit o fikar/firar..
O kanske även pappa om man har tur:-)
Sen på Lördag ska vi ha släktkalaset
för Vanessa!! Nessa längtar jättemycket
efter sitt kalas o efter alla som ska komma:-)
Hon vill ha hit sin gudmor också,
men det dröjer nog än innan Erica o dom kommer.
Men hon får väl nöja sig med de andra mostrarna
som hon tycker så mycket om:-)
Men danne är det lite synd om
för han har ju längtat efter sin födelsedag
i en månad nu.Nu vet han att det är en vecka kvar
men det är nog svårt o veta hur lång tid det är.
När man bara är 4år o längtar efter sin födelsedag
o kalas o alla paket o fikat..
Han kommer att bli så lycklig på sin födelsedag
o sen när det blir släktkalas för honom.
O jag längtar efter att  se honom
så lycklig o förvånad..
Här är lite foton på våran yngsta också
som fyller 3år i september..4dagar efter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!