flygstopp

På aftonbladet är rubrikerna idag:
flygstopp över Portugal o Spanien.
O mamma petra gråter,
av ren själviskhet så vill
jag att flyget från cypern ska gå imorgon
som planerat.Jag är självisk kanske
när jag hoppas att få hem nessa imorgon.
En vecka utan sin dotter är lång tid,
men visst får de bara ett bra hotell
o lovad en annan flygtid/flygdag
så kommer de att ha det jättebra ihop
även om hemresan dröjer..

Vanessa strortrivs ihop med
mormor,åke o kusin Liam
på cypern så det går ju
inte direkt någon nöd på dem.
O jag har ju kaninen,john o pojkarna
att gosa med så länge.
O den här veckan har gått
väldigt bra för oss föräldrar.
Jobbigast var ju för danne
första 2 dagarna då han
ville att vi skulle hämta nessa hela tiden.

Johan o jag kollar på alla videoklipp
som jag har på mobilen där nessa
är med,videoklipp från rhodos osv..

För de med varannan vecka
fram o tillbaka så skulle
det här inte vara någon skillnad
säkert men för oss med kärnfamilj
o som dessutom umgås dygnet runt
förutom skola o dagis så är det lite
tomt vissa stunder..

Men man ska inte tro att
jag går omkring o gråter
för att min dotter är bortrest
utan jag mår ju som jag skulle
ha gjort fastän hon var hemma.

O den här veckan har varit väldigt mysig
på många sätt.Familjen har gjort
mycket tillsammans den här veckan.
Även om vi är ett barn mindre i bilen
så har ändå familjen som är hemma
gjort mycket roligt den här veckan.
Umgåtts,grillat,åkt på lite roliga saker osv..

En mycket mysig vecka
speciellt helgen.
Underbart o göra saker ihop .

Här är artikeln:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7096203.ab
Flygstopp kan det även bli där nessas gudmor bor(skottland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!