vissa saker har en mening

Ibland händer det saker som inte får hända
o då blir allt annat oviktigt..

Så en dag kan förändras väldigt fort.
Man sitter o tänker på en sak o så vips
så händer något annat o så tänker man:jaja men det där var väl inget värdsligt.
Det här är ju så mycket värre..

Men nu vill jag bara veta bra saker.
Höra bra saker..

Men allt har en mening.
O det är meningen att vi ska bo här.
Låte konstigt men det är så mycket som har hänt¨
sen vi flyttade hit så jag kan inte göra något
annat än o tänka på att allt faktiskt har en mening..

Om vi inte hade flyttat så hade inte john tagit tag i sig själv.
O vi inte hade flyttat så hade vi inte kunnat vara nära när någon blir sjuk.
Om vi inte hade flyttat så hade det här inte blivit upptäckt.
Om vi inte hade flyttat så ....

Ja listan kan göras hur lång som helst.
Så allt har en mening,saker o ting händer inte av en slump.
Sen kan jag faktiskt inte förstå varför i hela världen sånna här saker
som har hänt under sista tiden ,vad det ska vara bra för..

Och kommer jag någongång vänja mig?
Nej det gör jag inte..
Nu vart ju bara verkligheten ännu mera påmind.
Att vad som helst kan hända.

En kopp kaffe o titta på mina små pojkar
ska jag ta o göra nu.
Så blir även jag lugn,i en halv minut eller så..


Ta hand om era nära o kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!