Tandlös

Idag har jag haft en hel del huvudvärk.
Kanske borde ta en lavedon eller ipren
så jag blir av med den någongång..

Annars så har det inte  hänt så mycket mer idag
änsålänge..Jo förresten vanessa har tappat sin framtand
i överkäken..Så nu har hon tappat sammanlagt 5 tänder.
O hon blir nog glad när tandfén kommer i natt.

Kanske skulle ta o vara så snäll
o dela med mig utav korten på  tandlöse tjejen:





Hon är så söt min lilla tandlösa tjej:-)
Hon hade så ont i tandköttet innan tanden försvann.
O nu känner hon ingenting..Tänderna bredvid är också lösa..
Vad stor den tanden var jämfört med de andra som hon har tappat.:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!