shopping

Igår drog jag,vanessa o johan
till stan för att shoppa o gå lite i affärer..
Jag hittade ett par byxor var till både danne o nessa,
o ett vitt linne som vanessa skulle ha när hon skulle göra batik
med  kyrkans lågstadiegrupp.
O så en t-shirt till danne såklart som passade till byxorna:-)
Sen gick vi till kulan o åt lite där..
Pannkakor med grädde o sylt till barna o så festis förståss.
O jag tog en kaffe o en kyckling o fetaost smörgås:-)
Det brödet de använder är så gott..
Sen vart det lite mera affärer o sen åkte vi till
kronhallen.Eller ica maxi som det heter/ska heta inom kort.
O handlade en massa mat.
Sen hem o efter en stund så gick vanessa till kyrkan.
Ja vad har vi gjort mer..hm..
Jag o johan mötte upp nessa vid kyrkan
så hon slipper gå hem själv när det är så mörkt.
O så fick hon äta maten som vi hade sparat till henne
o sen spelade hon lite nintendo ds o sen var det dags för sängen..
Barna somnade allihopa samtidigt så det blev en lugn kväll.
Jag o john kollade på greys anatomy.
Linnet som hon hade med sig till kyrkan den ligger
nu o torkar till nästa vecka..Då får vi se hur fint det blev
när vanessa gjorde batik .
Nu ska jag gå o fixa lite ..
Innan john kommer hem o vanessa ska hämtas i skolan..
Vad gör ni andra då?
Bloggar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!