POLIS

vilken spännande dag det har varit.hihi..
nu har jag växt en väldans inom mig själv..:-)
Åkte hemifrån vid 9,40 o har nu  simmat i någon timme med kathleen,
sen tog vi bilarna mot stan o körde upp o parkerade på takparkeringen
för att luncha på kulan.o sen köpte jag ett par snygga leggings:-)
o sen bästa av allt.."eller inte"
vid centrumleden vart jag stoppad av en polis....
panik..andas..
Jag skulle ta fram körkortsbeviset.haha
"Varsågod"
"Det där är besiktningspapper"
"okej men här då"
"det där är handledarbevis"
"jaha okej ja men det här då.."
"ja det här var rätt papper..
Nu får du blåsa..

Som tur vart jag iväg släppt  efter att ha fått blåsa..
o sen iväg för att hämta danne på dagis.o nu är jag hemma..
glad o lycklig!!o lite smalare..o så mycket tuffare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!