Påskägg

Idag har barna fått ett varsitt påskägg
av deras Morfar..
Johan ville såklart ha dodis som han säger
så fort vi kom hem.
Han hoppade av glädje när jag öppnade ägget
fullt med en massa gott godis..
Nu fick han nöja sig med en klubba
så han har ett tag.Kan ju vara gott med lite godis
i kväll också:-)
Man köper dom som de är o det är
smockfullt .O massor med gott..
Så nu längtar jag ännu mera till påsk:-)
Jag tycker att påsken är så mysig
med alla påskkärringar som kommer.
Hoppas det knackar på några här hos oss.
Är ju så liten gata o knappt några barn i området.
Men hoppas kan man ju..
O då vill jag att de ska vara utklädda.
Inte som på halloween då det stod 3 pojkar
ute i mörkret när jag öppnade
o när jag hämtade godisskålen så var de 6 styckna..
De hade gömt sig bakom varandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!