min kompis

Måste ju bara visa upp lite foton
på min älskade lille plutt.
Pelle plutt kallar jag honom för numera..
O han är ju verkligen min kompis
han följer med mig vart jag än ska någonstans..
Så fort han ser att jag tar på mig jackan eller skorna
så frågar han om han får följa med..
O blir så glad över att vi ska åka någonstans..
Så han o jag åker många turer ihop till någon mataffär.
Ibland har jag o vanessa åkt till stan osv..
O så är han ju alltid med när jag hämtar Daniel..
Ja han är med mig överallt..
Älskar dig min lilla pelle plutt.
Du är min kompis:-)
O jag är så glad över att få vara hemma med bara dig
någon timme om dagarna numera..
Bara du o jag pelle plutt.
Nu är det mindre snö ute
o där han alltid annars fick gå bredvid all snö
ja där har det kommit upp lite gräs:-)
O asfalt igen..juhu
korten är tagna 17mars 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!