extremt orolig


Det är så jobbigt
när saker o ting sker
o man har ingen aning om hur det kommer att gå.
Jag är så extremt rädd för att något ska gå fel igen.

Det var så extremt jobbigt för 2 år sen.
O jag vet inte hur jag ska hantera min oro o rädsla
tills jag vet till 100% att det har gått bra.

Jag kan knappt andas för att jag får sånna gråtattacker.
Jag är så rädd,men utanför mitt hus
så är det ingen som ser det.
Förutom att jag är lite extra känslig,
o kan lättare få panik.

Snälla låt det går bra nu.
Snälla!!


Vart mycket känslor nu.
Men någonstans måste de få komma ut.
Nu ska jag ta en kopp kaffe o sätta mig
bredvid min son som sjunger om våran sköldpadda.
O hjälper inte det så får jag ta o lägga mig i johns famn..

fotot:vanessa som liten huddingebo.
Vanessa symboliserar lycka o glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!