bra dag

Det är skönt med oplanerade dagar
ibland ,man tar dagen vad den har att erbjuda.
Det är väl inte alltid som man har något att göra.
Man för min del så mår jag bra av att göra något,
vad som helst som inte har med datorn att göra.haha
O ändå så sitter jag jämt vid facebook"fniss"
Nä men det får vara någon måtta på det;-)
Märker man att man börjar bli deppig eller uttråkad
så får man göra något annat.Städa eller nått,
eller ta en kopp kaffe:-)
Men idag åkte jag o pojkarna till öppna förskolan
i östra,det är vid andra sidan stan typ men
de är så bra där.
Man känner sig så välkommen.
O jag är väl lite små blyg
till en början men danne började prata
med en pojkes mamma :-)
Han presenterade sig så gulligt..
John o Vanessa åkte
till talpedagogen/logopeden.
Äntligen :-)
Vanessa skulle ju ha varit där för länge sen
ja hon går ju där sen en tid tillbaka.
Men det är alltför sällan hon är där.
För de skickar bara tider en gång varannan månad
eller nått.O på sista tiden så har det blivit avbokningar
från deras sida..o återbesök.
då set har dragit ut på tiden.
Det lär bli ändring på det nu,hoppas jag.
Vi ska väl låta Vanessa göra ett hörseltest
för att utesluta så det inte är hörseln
som är problemet.
Ja vad roligt med alla dessa tester,
min barndom blir påmind.."suck"
Efter talpedagogen så kom Vanessa
till oss på öppna förskolan.
John han stannade på parkeringen ,
o vanessa fick komma o hämta oss.
Men vi satt o åt glass med de andra
så det blev att vanessa också åt lite glass.
Sen åkte vi hemåt.
Där Vanessas kompis Alva väntade..
Å vad kul de hade ihop.
Hoppas de leker snart igen.
De går i samma klass ,
o hoppas de hamnar i samma klass även till hösten.
Då klassen på 52 barn ska bli 2-3 klasser.
Då blir det 1:an:-))
Förstaklass gluttare eller vad man kallade dem förut i tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!